service2fruit

world online
05 Nov, 2011 09:54

gisteren en item bij het programma vandaag de dag over online verkopen van het fruit. er zijn al 35 telers die meedoen . als het maar niet zoiets wordt als van nina brink.

Bewerkt 01 Jan, 2012 09:05
tegengeluid
05 Nov, 2011 12:19

Het kan ook helemaal andersom zijn !

Tip: let nooit op de uitspraken van de directeuren en andere “deskundigen” uit de sector als het over nieuwe technologieën gaat. Klassiek zijn de volgende voorbeelden van het volledig verkeerd voorspellen van grote technologische veranderingen.

De uitspraak van “Ken Olsen” de directeur, voorzitter en oprichter van Digital Equipment Corporation: “ There is no reason anyone would want a computer in their home” Hij deed deze uitspraak in 1977, DEC was toen met IBM een de grootse computerbedrijven ter wereld.

Bekend is ook nog een uitspraak van Thomas Watson, directeur van IBM in 1943: “I think there is world market for maybe five computers”

Heeft iemand nu anno 2011 nog van DEC-computers gehoord ?

stormloop
05 Nov, 2011 21:32

mensen grijp u kans 2 ct kosten maken om u produkt voor 20/40 ct aan de wereld weg te geven .ps laat deze kans niet lopen en sluit u aan u moet wel ergens anders koffie gaan drinken want dat kan bij hun niet. dus als relatie geschenk lijk een goede termokan een goed idee. alleen hoeveel ze er moeten inkopen is koffie dik kijken. mannen sucses er mee en droom lekker verder.

exact
06 Nov, 2011 12:47

Misschien heeft het idee wel kans van slagen: geen gekonkel bij de koffie. Dat zullen een hoop mensen natuurlijk missen.

G,A3.
06 Nov, 2011 13:56

Goedkoop kan ook wel eens duurkoop zijn.Vroeger kreeg je bij de Rabo een spaarvarken, meestal als je er later mee schudde hoorde je een armzalig gerinkel i.p.v. eenprettig geknisper.Nu zal het,misschien, dus een thermokan met gleuf worden.

raboknecht
06 Nov, 2011 14:32

In ieder geval geen kontenkruiperij bij het directeurtje, of lekker huichelen met de voorzitter.

andre
06 Nov, 2011 16:51

Het is mischien wel bij gekonkel bij de koffie bedacht? Want het schijnt weer zon club te zijn die mekaar de bal toe speel. En de aandeelhouders, die worden angstvallig geheim gehouden? Waarom hebben deze mensen niet z,on beste reputatie of wat te verbergen of zo? . ik wil graag wel weten hoe het zit voor dat ik mijn fruit aan hun toe vertrouw. want anders ziten ze voor je het weet niet bij Harry Mens in het progama maar bij Radar of De Rijdende rechter

man van staal
09 Nov, 2011 13:18

Val wel op dat de prijzen daar erg laag liggen, en er worden toch wijnig zaken gedaan.

jansen
09 Nov, 2011 13:42

Ja en aangeboden product en biedingen anoniem dus kan de handel weer verdeel en heers spelen

jr
09 Nov, 2011 22:52

ja en ik vind de foto,s ook een beetje wazig ik zou Joop van Telingen maar eens bellen als ik S2F was.