“Onterecht verbannen” betekent doorgaans dat iemand niet weet wat de huisregels van een forum zijn.
In dit geval: “Aanstootgevend/vulgair taalgebruik, persoonlijke aanvallen, spammen of reclame maken voor concurrerende websites, religieus of politiek debat, opzettelijk zinloze/afleidende opmerkingen, persoonlijke gegevens van anderen vrijgeven zonder toestemming, proberen om accountinformatie van andere spelers te vragen en bespreking van illegale activiteiten (drugs enz.).”

Je kunt proberen, eventueel met een tijdelijk tweede account, hier te klagen:
http://www.flyordie.com/contact.html
of
dataprotection@flyordie.com